Karta Postaci
Określa ona zdolności naszego samuraja bądź ninja.
Bardzo ważne : Robiąc Kartę Postaci, należy wcześniej zajrzeć : TUTAJ !!
Imię: [Najlepiej zgodne z realiami gry pasujące do klimatu rozgrywki. Można użyć swojego Nicku.
Nazwisko: [Tak samo musi pasować do klimatu.
Bogactwo: [Ilość posiadanych przez nas Yen (waluta w grze). Na start 100 Yen.
Plecak: [Przedmioty przez nas posiadane dzielimy wg. owego podziału : Żywność: ... Biżuteria: ... Transport: ... Pozostałe: ...
Uwagi: [Czyli wszystko co związane z naszą postacią - jeżeli takowe będą się pojawiać administracja będzie edytować KP i podawać owe Uwagi.
Charakter: [Do wyboru kilka słów czy może dwa określenia ? Sam wybierz jak chcesz zdefiniować swój charakter.
Ki: [Nasze punkty doświadczenia zdobywane pod czas wszelakich przygód, sag czy pojedynków.
Umiejętności: [Zdolności jakie posiądziemy w dojo.
Spryt OOOOO
Siła Ciosu OOOOO
Charyzma OOOOO
Wytrzymałość OOOOO
[Statystyki - rozwijamy je w dojo, mają one pięć poziomów, każdy nowy poziom naszej statystyki musimy wytrenować w dojo. Po zdobyciu poziomu zmieniamy kolejne "O" na "X". Każda statystyka daje coś innego - spryt odpowiada za naszą szybkość, zręczność i reakcję. Siła Ciosu (jak sama nazwa mówi), za siłę zadawanego przez nas uderzenia. Charyzma za zapał do walki i psychikę. Wytrzymałość mówi nam o naszej odporności na ciosy. ]
Reputacja: Zaczynamy jako "Żółtodziób" i pniemy się po drabinie pkt. (wszystkie info - http://www.bushi.pun.pl/page.php?id=7008)
Sagi: [Sagi: 0]
Walki: [Zwycięstwa: 0, Remisy: 0, Porażki: 0]
Dokładny opis wyglądu naszego Wojownika !
Biografia naszego wojownika (bardzo ważna przy wykonywaniu Sag !).
Jack Masayuki
2.000 Yen || Pusty
70.000 pkt. || 70.000 pkt.
Niesamowita Szybkość
[ S: X stopień | SC: X stopień | C: X stopień | W: X stopień]
Only for Jack Masayuki ;]
ジャック
Jest to mężczyzna po trzydziestce, nie mający już ambicji i żyjący dniem dzisiejszym. Jest dosyć wysoki i ma kruczo-czarne włosy, które łączą się z dziwaczną brodą. Jego skóra jest inna niż innych Japończyków, gdyż bardziej niż żółta wydaje się brązowawa. Na sobie ma białe jedwabne kimono, z tyłu z naszytym emblemem klanu. Kimono przepasa czarny pas, za którym znajduje się katana, u rękojeści zakończona czaszką. Na nogach ma swoje sandały, a wracając jeszcze do ubioru - to pod kimonem znajduje się zabandażowane ciało.
Offline